.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نواخته شدن زنگ ملي گردشگري در گرگان

همزمان با فرارسيدن 5 مهر ماه روز جهاني جهانگردي و گراميداشت هفته گردشگري و درنظرگرفتن 4 مهرماه به عنوان روز نواختن زنگ ملي گردشگري در مدارس سراسرکشور، زنگ ملي گردشگري طي مراسمي به صورت نمادين در مدرسه راهنمايي شيخ فضل الله نوري گرگان نواخته شد.

علي مومني،‌ معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان، با اشاره به اهميت فرهنگ سازي گردشگري در مدارس استان گفت: اين استان داراي جاذبه‌هاي طبيعي وتاريخي فراواني است.

وي افزود: اين استان با قدمتي 7 هزار ساله، هرساله گردشگران داخلي و خارجي فراواني را به خود جذب مي‌کند.

وي از گردشگري به عنوان صنعت درآمدزاي کشور ياد کرد و يادآور شد: اشتغال در اين صنعت دور از ذهن نيست و مي‌توان با فرهنگ سازي و نهادينه كردن گردشگري درمدارس ضمن معرفي بيش از پيش اين صنعت، زمينه را جهت جذب دانش‌آموزان به اشتغال در اين صنعت فراهم كرد.

مومني ادامه داد: آشنايي دانش‌آموزان با مباحث گردشگري و اشاعه و رونق گردشگري در کتب دانش‌آموزان، از سياست‌هاي اين اداره کل است، که با همکاري سازمان آموزش وپرورش اجرايي مي‌شود.

در ادامه اين مراسم رييس آموزش پرورش شهرستان گرگان نيز دراين مراسم گفت: بحث گردشگري از مباحث مهمي است که بايد در مدارس کشور نهادينه شود.

سيد هادي حسيني افزود: اين نهادينه شدن بايد از آموزش و پرورش به عنوان آينده سازان اين مرز و بوم آغاز شده و مباحث گردشگري بيش ازپيش و حتي از دوران ابتدايي درکتب درسي دانش آموزان گنجانده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.